11 January 2007

碧咸走去美國踢波,簽約五年,正式退出歐洲球壇。

同時亦提早証實報紙o個d07年預測係一味9up,佢地唔夠一個月前話,麥卡倫會搵番碧咸入國家隊。冇可能啦,邊個會搵一個係美國踢波既人入英格蘭國家隊﹖其實明眼人早就知道,由碧咸離開曼聯開始就注定冇運行。你係曼聯踢左咁多年波,所有技術同組織都係o個度學番o來,西甲踢法同英超完全唔同,你一個三十歲既人,點適應﹖

一心以為自己有天份,去邊度都撈到世界,咁遲先走,遲喇。呢個世界有好多野,唔係你個人夠勁就可以做到。想另謀高就,覺得同老細唔夾,要走趁早啦。

所以各位女士們,想睇碧咸好趁呢半年睇埋佢喇,以後冇得睇架喇。除非你移民去美國啦。

老實講,呢條友斬波,又真係幾有水準既......

---------------------------------------------------------------------------------

今日番工火都o來,事緣今日係公司打緊份report,conclude番呢半年做過既野。在下o個位偉大既project manager走埋o來,問:「咦﹖做緊乜呀」,咁我話我做緊份plotting既technical document啦。跟住:

佢:「o下﹖你唔好咁樣一份report俾我喎!我唔會咁樣出份report架喎。」

我唔明,既然plotting係你口中經常be described as a major part of the project,點解唔可以出番份individual document呢﹖份野係for你俾user做reference,discussion,internal 既gap analysis同埋future maintenance架喎。不過我冇同佢debate啦。於是答左一聲:「哦」

佢:「係呀,拿,你同阿xxxxxxx(經加密處理)consolidate下個report先一次過send俾我啦。」
DLS啦,我同我同事做既野九成以上毫無關係,con乜鬼solidate o者,你咪聽到上次開會講起我地都有用unofficial api就以為做既野一樣先得架,佢做placement,我做plotting。兩樣野大纜都扯唔埋,亦都唔會拿埋一齊o來同user傾既,又唔係要出project report,合埋做一份report做乜﹖

再講啦,就算你真係想consolidate(佢永遠只識得用呢個字),喂,呢d野,好似應該係你做架喎。我知你諗乜架,我地同你combine好哂,你睇下份doc冇乜野漏就睇都唔睇放俾user,然後自己就乜q都唔駛做,人地feedback番o來有乜問題咩,你又搵番我地o來問。你做野有幾認真,我睇你平時d email錯漏百出,大家都心知肚明啦。

你話你平時好忙,日理萬機,咁我同你做埋其實都冇乜所謂,但你又唔係。拿,唔係我唔了解佢既工作呀,係我其中一個同事(番左三個月工唔夠既,唔係UNDER佢既同事,坐係佢附近)話成日就聽到佢係個電話度傾私事。連平時一d個project既management decision佢都要我地o來justify,我地send俾佢要等佢comment既issue,佢真係夠膽死就咁forward番出去俾條team等成team人o來comment,要同同事夾既野,我地早就傾好哂先搵你啦,唔通我仲旨意你會幫到我咩。

尋日開會一開始,佢老頂問佢上個星期開會話做既野做左未,「哎呀,未喎」,diu啦。不過呢句野我冇講出口啦

「哦」

No comments:

Post a Comment