11 January 2007

Price and Value

市道暢旺,轉工活動自然頻密。皆因容易叫價,而老細係公司搵到錢既時候,亦都比較願意出高人工請人。正如個股市一樣,隻股越升越貴就越多人買。但同樣道理,當市道差o個陣,第一批俾人炒既,都一定係呢班人工高既人,皆因做老細既由此至終,心裏面一直覺得呢堆友「物非所值」。

所以我唔會係呢個時候搵工,正如我唔會係呢個時候買入隻2628,無論人地幾咁睇好。

今日同好耐冇見既朋友(及朋友的父母親)食飯,回程時跟某位長輩講起前途問題,佢話以前做野比而家我地做野辛苦好多,我冇反駁(亦冇得反駁,在下而家份工,實在得閒得過份)。我只係覺得同讀書一樣,以前讀書辛苦,因為學位太少,而家讀書辛苦,因為學位太多。你覺得而家既學生踏出社會做野,邊個辛苦d﹖觀點與角度既問題o者。

席間講起,原來好多人都覺得在下而家有份咁既工好幸福。老實講,岩岩畢業,入間大公司,人工高福利好,我又實在唔識點樣向佢地解釋我既處境(未見識過在下老細既英文嘛,我明白)。或者我細個o個陣真係應該放棄數學學好英文,個個都話我把口最岩做律師,唉......

No comments:

Post a Comment