09 October 2007

今日去Intergraph的conference,逸東酒店,竟然冇訓(好難得架,坐係度朝九晚六乜都冇得做呀大佬)

有一個鐘係由個法國佬講,講英文,老實講,如果冇d slide o來guide住,真係好難聽得明,不過我覺得幾得意,法國人講英文,我除左呢次之外,就係睇Johnny english既時候聽過。所以係半場都訓既呢個環節我聽得尤其用心。總比聽我老細o個d唔鹹唔淡既英文好,起嗎用字豐富,而且,人地唔會錯grammar同亂用字。

再講,呢d野係香港唔係周圍有,物以罕為貴嘛。難得不用面目模糊

法國人講英文,個調,好似意大利文=.=

==========================================================

vmware既介紹都幾好,令我相信呢間公司大有前景,包括其股票(vmware係美國上左市),各炒友不妨留意留意相關概念。

No comments:

Post a Comment