17 October 2007

今日買書一事,很能體會我自己既洗錢哲學。

話說今日請病假早番屋企,路經三聯書店,做緊減價,雖然抱病在身,但都入去打左個白鴿轉。入到去見到張永霖寫既「成功路」一書。呢本書其實我想買好耐,原價八十都唔可以話貴。但問題係本書印刷精美,彩色。我對內頁都係彩色既書一向冇乜好感,同一本書用黑白同彩色,價錢差百分之二十。而且香港各大書店耐唔耐會搞減價(即係好似今次咁),本書我唔急用所以唔駛咁急買。結果今日去到,三聯全線八五折,而呢本,係七折。田園最多都係八折咋,七折邊度搵﹖即買啦。

此所以點解老豆多番勸龥我買股票我到而家都唔肯落塔既原因:隻港交所九個幾十蚊你唔買,升到二百幾蚊你話我知唔買你就笨。你駛乜驚o者,遲早咪跌番落o來。

1 comment:

  1. 首次留言,你好。

    想買第一版來收藏,和節省金錢的心態是很不一樣的。畢竟封面刻著第X版,感覺上有點瑕疵。

    ReplyDelete