19 December 2007

《我在伊朗長大》

今天食lunch時心血來潮,突然好想睇這部只在百老匯電影中心和 IFC PALACE 上映的電影。加上我實在係掛心佢會係星期四落畫(聖誕節嘛,加上這種戲,冇人會expect佢好賣座既),於是即刻買飛放工睇。近水樓台,這是我在IFC上班的唯一好處......

這種非主流電影有公司肯買回來,基本上都有一定水準。結果沒有失望,這部電影,值得細細品味。有一些不太清晰的地方,不知是我看漏了還是她說漏了,我正在苦苦思索中......

美中不足係開頭太多歷史背景,有d亂,細節太多,也實在記不全,加上英語的配音有點生硬。詳評則留到我把漫畫也看完後才打吧。

但不要緊的,睇完出o來除左評語係「幾好丫」或者「幾有意思啵」然後就空無一物的只是荷里活式的消費型電影。冇人expect呢套會係一套咁既電影,係咪﹖

所以呢,原則上呢套電影我好推薦(放心,一d都唔悶)。不過呢,對於「我覺得睇呢d故事既時候要好小心囉」既基督徒們我就唔推薦喇。

No comments:

Post a Comment