16 December 2007

由於生日的緣固,獲羅監製贈送我心怡己久的iPod一部(4gb)。於是急不及待將家中約七成的古典音樂cd轉入去,其餘三成我一向都唔多聽。點知過哂,都係2gb。我正在積極考慮要不要將那三成也放進去。

如此這般,由於幾年前因為遺失discman而同時被放棄的古典音樂又再成為生活的一部分。(家中那部大hifi實在太擾人清夢)

也因此,公主小姐的離開實在是令人倍加傷感。今時今日要搵個女仔識得乜野叫音樂,而又會陪你一齊癲去聽一場幾個鐘的concert同時同你一齊研究銅管樂同弦樂的音色問題,經過大會堂會研究入面究竟奏緊貝多芬還是莫扎特的問題,唔多喇。而家最多女仔只會同你討論LV或者Cartier新番皮裝手袋到底紅色定藍色比較好睇。對於這班無才無德的女子,我現在唯有每天默默忍受。

這種才女情意結我到底係邊個度學番o來架=.=

--------------------------------------------------------------------------------------------------

話說週六出旺角打算買個ipod套順便執番兩對converse,點知出到去勁多人,結果去旺電打左個白鴿轉見到個岩心水既套買左番o來就算,鞋就買唔成。假期旺角真係like a hell

No comments:

Post a Comment