31 December 2007

吊詭

曾經有傳道人跟我打過這樣一個比喻,很有趣:

傳道人:「如果我話而家有份工想請你o來做,任你開價,你做唔做﹖」

我:「唔做啦,分別係用o來呃阿婆既種金騙案。」(話時話,點解永遠都冇阿伯俾人呃既﹖)

傳道人:「你當唔係先啦。」

我:「做乜野先﹖」

傳道人:「只係一d好簡單既野,不過呢,要做一世唔可以轉工既。」

我唔貪心丫:「十億﹖」

傳道人:「得,不過呢,如果我而家話你份人工要你死左之後先可以拎既,咁你仲做唔做﹖」

..............

阿傳道人,言下之意,你係咪即係叫我唔好去信耶穌呢請問﹖

1 comment:

  1. Anonymous3:49 PM

    Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

    ReplyDelete