03 December 2007

基於溫cfa開始越溫越唔識,又睇得出只會越o來越花時間既關係,我發覺自己好似又要好似考AL o個陣咁實行刻苦既溫書時間安排。真係自己搵自己笨。

所以呢,我話我忙,係真架......

----------------------------------------------------------------------------------------------

今日睇atv褚簡寧的節目,何俊仁做嘉賓。原本香港低能選舉法例要求每一次佢提到候選人士,一定要全部講哂,唔可以只提一或兩個(you know who la)。於是褚簡寧就要每次對住張表讀哂o個八個人既名。我諗:

1. 如果唔係八個候選人而係二十個,咁咪大鑊﹖真係讀名都讀完個節目咯
2. 何俊仁呢條友身為民主黨主席,上到個節目到有佢講冇人講。乜,民主唔係要有不同既聲音既咩﹖定係你做律師既職業病﹖雖然呢d英文節目香港唔係好多人睇,你都唔係咁樣句句搶住o來講架,好影響形象呀。
3. 節目中褚簡寧問到一個問題,如果anson chan輸左,民主派有乜打算﹖睇何俊仁個樣,就知佢冇乜點諗過呢個問題。係葉劉數個月之內由俾人睇死轉為陳太反而要「告急」(次次都要告急,你民主派真係咁厚面皮),身為黨主席連呢d risk management都唔做,想民主黨好﹖難咯。
4. 何大狀d oral english......拿,聽落,我真係覺得佢同我係半斤八兩囉。

----------------------------------------------------------------------------------------------

此時此刻,應該就快有初步結果,i mean立會補選。

這次補選,最重要,唔係邊個選出,反而係教識左大家一個好現實既政治詞彙:妥協(concession)

香港人而家大部分人對民主派沒有好感,這是事實。但不支持民主派就完全冇人會爭取普選。這是一個比補選更現實的問題。等於幾年前英國選舉的一句「選貝理雅,得白高敦」一樣,你係好唔順貝理雅呢條友,但你又好想要阿白生做財相,就係咁。

而且既情形係其實好多人連陳太都唔係好想要(因為其實唔太想支持泛民主派),不過你更加唔想要葉劉,但你又唔如果你呢d被定為中間遊離票唔去投,葉劉就可能會贏,於是你就去投。逼於無奈下你唯有去投票。

這就是妥協。

丫,還有另外六個候選人:何來、李永健、蔣志偉、柳玉成、蕭思江、凌尉雲

拿,選委會唔好拉我呀......

No comments:

Post a Comment