12 February 2008

久旱逢甘露

股神畢菲德買股票,非常看重該公司管理層的質素,因為好的管理層,就是盈利的保証。跟據這個邏輯,我奉勸各位如果手上持有任何英皇集團的股票,請盡快拋售。

我都旅行完番o來喇,件事竟然仍未擺平,越演越烈,到今日嬌小姐出o來道歉,竟然還是交行貨,一句「好天真好傻」就解釋哂全部來龍去脈,閣下如果以為事件會咁完結,就真係「好天真好傻」。搞十幾日就得呢五隻字,再加上「我己經長大了」這種廢話,中學生都識寫出o來啦,幕後寫稿o個條友唔該炒左佢好唔好﹖

-----------------------------------------------------------

埃及之行,四字概括是「冇啖好食」,伊斯蘭國家冇豬肉,但d雞煮到乾到好似豬肉咁,再加上well done的羊肉同牛肉,結果就係全部正餐我都係食沙律同煎蛋,偶然有煎魚(係逼於無奈之下食既,非常難食),於是就食極唔飽。

久旱逢甘露,久餓食麥當勞。day 4見到終於有間麥記係左近,我同同房即刻撲到埋去,買番個漢堡包餐,折實42元港幣,就o個度而言,實在係太好食喇。

食到餐麥記都要流哂眼淚咁,真係折墮到呢......

No comments:

Post a Comment