27 February 2008

周融

周融高調申請廣播署長,有人認為是政府的手段,用以空降AO擔任時市民會比較接受。

這種「退而求其次」的手腕其實只係談判基本功,但我認為可能性不大,原因如下:

一、我不認為政府會懂得如此取巧來獲得市民支持,原因是特首不是民選的,所以佢根本唔駛買你怕。你唔歡迎我,我依然可以舒舒服服做特首,要擔心支持度問題的,應該係唐英年曾俊華這些有志來屆參選特首的人士。

二、就算原本係咁諗,而家都唔可以係喇。魔術師俾人當場拆穿,自然要退番入後台,點可以繼續表演呢﹖

三、周融係老江湖,點會咁容易任政府擺布﹖只有係政府答應俾廣播署長更大的利益令佢肯演呢場戲,如果唔係,單靠佢咁多年經驗,再加上佢開記招之前報紙己經將呢招唱哂出o來,真係有問題,我唔相信佢一d都感覺唔到。所以一係佢地己經傾掂數互相扯貓尾,一係就根本冇「退而求其次」呢回事。

照我睇,都係政府直接搵周生做廣播署長居多,只要睇最後的申請名單上面,有幾多個冇大學學歷就知道了。

P.S. 今日陶傑專欄有呢一句:「中國的道德家,他們有時是文人,有時是「學者」,有時是師奶,共通點是讀書少,尤其缺乏邏輯訓練」,深得我心,聽日再講。

No comments:

Post a Comment