06 March 2008

木宰羊

美國總統共和民主兩黨提名戰進入尾聲。小弟首先要多謝共和黨的Mccain,因為此君擊敗了對手Huckabee----------兩黨所有提名人當中,我最討厭的一個。

雖然如果我做選民會毫不猶疑投票俾Mccain,但客觀地睇,佢不足以贏Obama或Hillary(Hillary仲未輸,真係令人安慰)。敗因如下:

1. 受殊仔拖累。我會將喬治布殊呢個總統同毛澤東相提並論。毛澤東作為人類歷史上最無能而又最受人民擁戴的首領的典範(當然亦與民智有關,但政治手腕,玩弄陰謀權術的本領亦是一絕),喬治布殊由第一日選總統都成個低能仔咁,可以做足八年,兩者實有異曲同工之妙。而且,邊個做得佢接班人,或者被人標籤為他的接班人,睇怕都冇乜運行(而民主黨的人實會咁做,寫包單)。

2. 老。唔係歧視老人家(如果唔係我就唔會話投票俾佢啦),但佢今年七十一歲,美國人選得總統雖然每四年一次,但一做,就會預自己做八年,選民選係預左選八年(如無必要,邊個想成日換總統),八年後佢係七十九歲,民主黨人亦一定會拎佢既年齡做文章,質疑其拖政能力。

3. 最大問題,佢實在係冇民主黨兩位咁有魅力。這個問題非常嚴重,可能係年紀問題,但佢講野,好明顯不及Hillary的潑婦式高音,也不及Obama的抑揚頓挫(不得不佩服他的演說形態真係一流)。音調太過平隱,一旦兩者上電視對壘,兩者一比之下,非常輸蝕。你難以想像這位老人家惡起上o來個樣會係點,但Obama同Hillary,都唔駛諗啦,佢地都惡過幾十次。

所以,唉,希望天有眼。我揀佢原因得一個,咁多個候選人之中,我相信佢係最了解軍事的一個,亦相信佢係最了解伊拉克的困局的一個。今時今日伊拉克的爛局,其實己經唔容許美國撤軍,美軍一撤,中東必亂。雖然Mccain都話要撤軍,但就死都唔講係幾時,証明其實佢係明白伊拉克局勢的嚴重性。

順便提提,上一期economist談到Mccain將來應如何對付兩位民主黨候選人,認為如果民主黨的nominee的Hillary的話對Mccain會比較著數,原文節錄如下:

"He could crush her simply by asking voters whose character they admire more."
"He is a war hero; she is not. He freely admits mistakes; she is bizarrely incapable of doing so."
"He often takes brave and unpopular stands; she is cautious and poll-driven."(呢點我係好buy架,因為咁先叫有領袖風範)
"He has a reputation for telling the truth; she, to put it mildly, does not."
"He would not need to make any of these charges himself, because a legion of freelance Hillary-haters would do it for him."(呢點好正)

而對Obama則:"Devising a strategy to shoot down Mr Obama is much harder."。結論是:"Mr McCain will find it dauntingly hard to beat his younger, sexier, honey-tongued rival. But not impossible."。

事實係咪咁﹖我希望係,但美國人short開有條路,真係好難講。

話時話,民主黨提名戰,我個多月前的預測依然有效,估Hillary。

No comments:

Post a Comment