09 March 2008

我真係好hurt。

即係當我發現某人原來我同佢以前認真講既野講一百次都係唔入耳唔鍾意聽死唔信邪,但係d唔等駛既我講一次,佢就話我成日講仲可以記到而家,好老實講我都己經唔記得點解會提起呢樣野。

呢d,咪就叫偏見囉。不過係intentionally,unintentionally,occasionally抑或係ecumenically,我就唔深究啦......

雖然我覺得,做為一個香港女性,認識一下這個橫掃日港台的第一婦科聖手都實在唔係乜野過份的事,起碼第日見到成班麻甩佬係度笑淫淫咁,你都叫做知道發生緊乜野事丫嘛。

咁,都唔算係乜野壞事丫。

諗到呢度,我就心中釋然。

No comments:

Post a Comment