16 March 2008

獨立思考

今天中學班聚,才發現原來很多朋友認為我是一個反基督教的人,大家是誤會了,其實我一向很尊重宗教自由。但尊重宗教自由,不代表要對這些宗教事事容忍。我覺得你話我蠢,不是問題,但若果閣下經常因為我的說話係oppose to一個比我蠢的人的說話而因此認為我係一個比佢更蠢的人的話,就關乎尊嚴的問題。就等於當年樓市低潮,任志剛果斷購入國金頂部數層作辦公室的時候被劉慧卿等垃圾議員指佢「亂駛錢」的情形一樣(即係人地國金而家升到一百蚊尺),正所謂士可殺不可辱,作為一個男人,是絕對沒有容忍的道理。


美國民主黨總統候選人之一Barack Obama番左二十年的那間教會的牧師Jeremiah Wright經常語出驚人,詳情可看這裡:


http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080315&sec_id=15335&subsec_id=15339&art_id=10867896http://www.youtube.com/watch?v=ZHATK4OjnyIhttp://abcnews.go.com/Blotter/story?id=4443788&page=1


看完之後,各位經常認為「牧師的說話都是對的」的人,不妨嘗試回答一個問題:如果"Hillary ain't never been called a Nigger!"係用以質疑Hillary對黑人社會的理解不足的有力理由,咁,如果閣下從來未食過屎,你點知屎難食﹖既然閣下唔知屎好唔好食,咁當有人好誠懇咁宴請閣下食屎的時候,你其實係冇乜理由拒絕這位朋友的好意的,反正自古成功在嘗試,說不定閣下由此開闢出另一片美食的天空,造福人群功德無量。


還有,如果因為Hillary是白人而對黑人社會理解不足,那麼大家也很有理由相信Obama對白人和女人的理解並不足夠,而McCain對黑人和女人的理解也不足夠。那麼選美國總統其實是很兒戲的事嘛,簡簡單單,男性白人都選McCain,男性黑人可以選Obama,女性白人選Hillary,比比人頭誰最多誰就贏啦,閣下的愛徒Obama也不用四出演說,告訴大家I have a dream,世界是多麼美好。至於黑人女性﹖啊,對不起,恐怕大家要自己推舉一個候選人出來了。


當然,這也不等於說牧師的說話都是錯的,所以重點係,請閣下下一次,唔好再用某某傳道人「唔係咁講」這種有理由等於冇理由的理由o來質疑我的說話的準確性。閣下是受過高等教育的人,應該有所謂「獨立思考」,既然有,就請多多運用,我係會給予適當的尊重的(當然何謂適當又係一個好controversial的topic)。


Obama不是蠢材,他是美國史上其中一個口材最了得的政治家,當然跟很多基督徒不能相提並論,他稱Wright"is like an old uncle who says things I don't always agree with"。這是一句很精警的說話,因為don't always,可以係usually,often,sometimes,seldom,rarely甚至never,進可攻退可守,而不會一句實話說死為" I don't agree with",繼續維持與宗教勢力的關係。你得明白,美國人對宗教這回事非常著緊,你臨到選舉先話同間你番左廿年的教會劃清界線,隨時會令你翻艇。這就是為什麼他年紀輕輕可以選總統,而閣下唔得的理由。


即係各位基督徒朋友,我唔係唔尊重你地呀,但我覺得,被一個聰明人誤導,並不可恥;而被一隻豬誤導,萬一不幸被人傳揚開去,有損家聲呀。

6 comments:

  1. Derek,

    查實咩事呀?我想八下... :P

    ReplyDelete
  2. 以前我跟女友番教會,如果聽到d野我唔認同,事後我都會好直接同佢講。但係佢永遠都唔o岩聽,然後叫我同教會個傳道傾下。

    之但係佢地只會自圓其說係其一,而我唔認同佢地既地方係根本logically都唔make sense既野,又或者根本唔會諗下你講完既野對聽左既人會有乜野負面影響(簡單o來講即係傳教就大哂)。咁logically thinking呢樣野,我估我至少會好過呢d傳道同牧師。所以我每次提起呢d事,都會幾勞氣。

    尋日班聚,班友仔又提起我成日踩基督教,咪有感而發囉。

    朋友裏面唔信既覺得我好有道理,信既就覺得我唔明白。我話:即係等如你住台北咪支持馬英九囉,住台南你咪會支持謝長廷囉,同邊個好d邊個差d,其實係冇乜大關係既。

    就咁囉。

    p.s. 唉,hana姐都唔理我既。

    ReplyDelete
  3. 查實我戶籍係高雄,都係台南。
    龍應台都話要返去投票俾馬英九,原因同樣係中意馬太!(我講先過佢,唔係執佢口水尾)

    依加好少睇扑,事關真係...

    ReplyDelete
  4. ICIC,咁都冇咁傷心。

    好似連李安老婆都話因為馬太所以會支持馬英九。真係成功男人背後的一個女人,原來係咁緊要。

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:45 AM

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

    ReplyDelete