27 March 2008

西藏的暴力活動搞到今時今日我是有點意外,原本以為很快沒事的。


一邊共產黨指達賴喇嘛煽動,一邊達賴喇嘛又說自己一直主張和平。你問我信邊個,我當然是信達賴喇嘛,因為我好像從沒聽過他說謊,但共產黨嘛,老實講,係誠信這個層面上,我一直將他和李登輝看齊。


身為一個香港人,當看到中國四大毒瘤:台獨,藏獨,疆獨,蒙獨,齊齊發作,應該抱甚麼態度﹖當然是希望越亂越好,越演越烈越好。所謂鷸蚌相爭,漁人得利,中國一方面要對付四大勢力,自然沒有時間跟一塊小小的香港彈丸之地斤斤計較,到時我們偉大的民主派們再下猛一點的藥,用少少的暴力,輕輕的用文火烤烘一下特首辦,熱得要曾蔭權從太師椅上跳彈起來但又不至於將他燒焦,要他焦頭爛額走上北京求救,到時要普選就有普選,要cepa有cepa,要直通車有直通車啦。


即係我唔明,連喜瑪拉雅山邊的那個叫做不丹的小國都可以搞普選,咁點解香港仲會係因為「條件未成熟」所以冇呢﹖計落不丹好過香港既,就係人地國王係英國牛津大學畢業,咁你胡錦濤唔係囉。同埋,即係咁講,你共產黨建國的時候毛澤東個大腦夠未發育成熟啦,我唔見你話「哎呀,咁唔好立國住喇,等我腦筍關埋先啦」。


冇藉口啦大佬,仲要等到2017,我怕連古巴都有普選喇。

No comments:

Post a Comment