25 March 2008

生意二談

尋日一行五人去食天下壽司,有感而發。


很多人話做生意最緊要口碑好,自然有人會幫襯。呢間天下壽司,openrice的評語都幾好,去食,我個人覺得係中上,即係起碼好過死人板前。但,重點係,間舖係冇人幫襯的(假期lunch得三枱客...)。証明做生意呢樣野呢,除左質素好,仲要識得搞下噱頭,尤其間舖門口咁僻,擺明唔係行過肚餓會行入去的位置,就更加要係宣傳上下功夫。


再加上見我阿叔係黃大仙開間食肆生意鬼死咁難做,我就覺得,做生意,舖租係唔可以慳既。


話時話,間野算唔錯,除左手卷的紫菜成日整濕之外。


席間有朋友表示想搞網上時裝店。idea唔錯,但有以下問題:


1. 個客揀衫的時候點知著出o來的效果。


2. 貨源。


我既諗法:

1. 最理想你可以寫個system出o來俾人網上試衫,不過咁高技術唔太適合startup。不妨搵個有身材的朋友或者直情請model幫你著衫影相做sample俾人揀,係比較可行的方法(呃到人架都),列明用料cutting尺寸即可。長遠寫番個試衫sys都有好處,起碼有噱頭,同埋都算實用,再加上你科3d grahpics唔駛白讀。


2. 呢個就唔係問題啦,鴨寮街十蚊三件衫都有人買,你買番o來d辦唔爛得過呢d,就點都有人買既,差在你想做幾好既o者。不過與其自己搵衫賣,不如同d小品牌傾掂數自己淨做中間人收佣仲好啦。


做到既話,都有一定的barrier,我幾buy啵老實講。

2 comments:

  1. 用model呢個idea得
    家下一d高級時裝店仍然有呢招

    但貨源真係一個問題
    因為要做到貨如輪轉先可keep住d客成日黎睇
    (唔睇就唔洗講買啦)
    咁就好考眼光、operation management,同communications

    ReplyDelete
  2. 重點係要先搵個信得個嘅supplier啦。不過呢,我自己就真係唔敢做呢種生意。我冇乜fashion sense,成日俾人話我老土=.=

    ReplyDelete