04 May 2008

奧林聖火令

星期五,香港聖火傳遞之日,早上下著小雨。


公司規矩逢星期五便服日,只要穿有領的衣服便可,於是隨手在衣櫥中拿了一件恤衫(izzue出品),披在身上出門。走到半路才醒起,今日特殊日子,再望望自己的衣服,心中叫了一聲「仆街喇」,紅色的,真是該死!我這不是變成言行不一的政客了嗎﹖真係水洗都唔清,幸好同事們都沒有看我的blog,不然一定會被恥笑。


然後在中環康樂廣場中走著走著,看著微小的雨,忽然想起,如果傳火的時候仍然下雨,那個名字中有三個雨字的仁兄不知會有何感想。一邊走,一邊想像他到時的表情,結果陰陰嘴的笑了一個上午,直到雨停了為止(上帝真係冇d幽默感)。這小子真有運,如果昨天是黑雨,我肯定會有一大堆人走出來話佢「陀衰家」,你信唔信﹖


真係到時就好戲咯。唉......


奧林聖火FAQ:


Q: 點解曾憲梓坐住輪椅都仲要霸住個位﹖

A: 第一,閣下唔應該歧視殘疾人士,邊個話坐輪椅的唔可以傳聖火﹖你都唔明阿曾生諗乜,人地想學金晶丫嘛,點知香港人咁唔合作,D警察又唔識做放下水,搞到一個搶火矩的人都冇,唉,都冇鬼用嘅。

唔係佢駛乜一路傳一路叫加油丫﹖你見過有人一路同人賽跑緊一路同D啦啦隊講「加油」未﹖


Q: 點解有成十萬人支持咁多﹖

A: 其實我覺得很平常,香港人一向好奇,貪新鮮,火矩今次在香港傳完不知要等到何年何月何日再有機會,當然是先睹為快。如果有日阿曾生係皇后大道度裸跑,就算你係個男人(雖然女人都應該唔多會有興趣),都會想睇下到底發生左乜野事。

至於話有很多人揮動國旗唱頌國歌,即係我成日覺得,你去得聽演唱會頹頹地都會買番支螢光捧掛,全場齋坐,唔叫,機會微d啦。有十萬人叫即係好多人好支持﹖咁又係呀,如果政府向每個旁觀人士收番幾舊水入場費的話。


Q: 點解運動員冇得跑,演員同政客有得跑﹖

A: 即係好簡單,你睇下李麗珊出場多人叫d,定劉華同陳奕迅出場多人叫d,就明點解運動員冇得跑演員有得跑啦。真係你估政府係傻仔﹖佢都要同阿公交數丫。meet唔到quota,小心曾生俾人炒魷魚呀。打阿爺份工你估易呀﹖

至於政客點解跑﹖你不如問下紅衛兵去抄家點解你跟埋去﹖你D港英餘孽出身已經唔好,你唔去,就會俾人話同反革命同一陣線,你係咪想俾人抄埋一份﹖中國人嘛,最緊要係站對了隊伍,表明愛戴毛主席的心跡。唔去﹖用乜易俾人話你懷有不可告人的目的呀﹖你知啦,香港咁多保皇黨。本身係紅衛兵的,就更加冇可能唔去抄埋一份啦,咁好的娛樂。


Q: 點解要搵十個差佬圍一個女人﹖

A: 咁因為一個差佬圍唔住佢丫嘛,當差嘅啫,學堂應該冇教過草上飛架啵。

咁點解要圍佢﹖喂!男人點解要圍女人你仲要問,你有冇多餘D呀﹖烏蠅點解要嬲蜜糖呀﹖因為佢係藏獨分子﹖朋友,你多慮喇,消防員都鍾意同架反左嘅車影相啦,圍條女你都諗咁多野,你不如去寫小說啦。


Q: 咁陳巧文女士的事件你又點解釋呢﹖

A: 唉,你著住件曼聯波衫走入去車路士個球場,我做「實Q」都叫你走啦,你支持藏獨都唔駛搵條命搏丫小姐。留得青春在,哪怕冇人要﹖傳緊聖火搞出人命,因住鄧竟成俾人改名做鄧東菇呀。


Q: 點解民主派o個日冇哂聲氣﹖

A: 呢樣就要讚政府聰明喇,揀個working day先傳。你諗下,如果揀個weekend,個個打工仔唔駛番工,民主派搞遊行你估會有幾多人參加﹖但而家唔同呀,揀個working day,即係我唔係唔支持民主呀,問題我都要支持住我個飯碗先丫。相反,你睇下去做啦啦隊o個班,有邊個個樣似係要番工架﹖連跑o個d一睇個樣都知係奉旨嗰日唔駛做架啦,唔係點會個個跑得咁輕盈一路跑一路揮手,仲要笑口常開咁﹖你番工放工有冇試過咁開心丫﹖


Q: 點解唔俾人掠衫﹖

A: 你知啦,而家D後生仔著D T恤真係乜鬼圖案都有架嘛,陣間唔知邊件衫上面印左「共產黨」,另外一件印住「大檸樂」,又或者一件印住座雪山,下面嗰件印住隻獅子。俾記者影到,仲得了嘅﹖


希望呢個FAQ解答到大家的疑惑,還有問題的話,請不吝賜教。請呀!

4 comments:

  1. 陳巧文眼仔look look, 仲鐘意著3點式, 差佬當然會圍埋去la

    ReplyDelete
  2. I think Christina is smoking Hot! what do you think? haha~

    ReplyDelete
  3. 哇拿,我寫呢篇嗰陣未睇到佢d相架。

    不過d相又ok啵,係唔知落左粧會係點樣o者

    ReplyDelete
  4. 示威都要穿爆乳Tee。。那个拉他的警察有福了。。。

    ReplyDelete