09 May 2008

陰謀報告

唔知大家最近有冇留意新聞,呢幾個月內,香港嘅報紙己經講左幾次同一樣野。

係乜野﹖

就係出左幾次同一個調查報告,個報告話俾廣大的香港市民知道,打工仔,最鍾意嘅,唔係加人工,而係俾老細讚佢well done。

我絕對有理由懷疑呢個報告係個陰謀。

因為大部分公司今年生意都冇上年咁好,但消費指數就不停上升,伙計加薪要求肯定只會高過上年。咁嘅時候,我俾你做老闆,你又唔想加好多人工,又想留人,你會點做﹖梗係出口術啦,因為唔駛錢丫嘛。

但讚得多,人工一蚊都唔加始終都唔係辦法,咁當然要諗諗計,催眠下手下的員工,令佢地覺得俾老細讚一句好過人工加十萬,Paul Goebbels講過,一個大話講一百次,就會變成真話。如此這般,就有左呢d咁嘅所謂調查報告。

但你問我有冇效,我將心比己,會覺得冇。你只要諗下,你讚令壽堂一句靚女,母親節可唔可以唔送禮物丫﹖唔得丫嘛,最多佢收禮物嗰陣開心d嘅啫,咁你做老闆嘅,就更加唔應該存呢d僥倖心理,諗住慳嗰一個幾毫先得架。讚賞呢d野要日子有功,唔係你咁樣煲一煲d新聞就可以解決的問題。

拿,各位打工的不妨留意下,你老細最近有冇讚多左你喇,有,咁恭喜你,你老細今年應該係唔多願意加你人工。保重。

3 comments:

  1. D老闆眞係好天眞、好儍,又或者佢眞係以為你地D打工仔都一樣好天眞、好儍。

    ReplyDelete
  2. 年年都有商會建議加人工唔好多過幾多%,
    唔知將來有冇觸犯公平競爭法呢 ?

    ReplyDelete
  3. soso:

    其實我係真係唔係好明點解有d人連做人都未識就走去做老細。

    篤撐:

    唔知啵又,我都係go through過下份文件咋啵,未好仔細睇。

    ReplyDelete