08 May 2008

第三個紅人

北京奧運,先紅了一個金晶,然後紅了個王千源,最近又多了個陳巧文。司徒華看在眼裏,不知會否有一丁點兒英雄遲暮的慨嘆。

對於這位陳女士,你問我,她學問見識雖不見得,但膽色過人,不讓蘇眉,加上身材豐滿樣貌娟好,這種女子在下非常願意結交結交。所以講起「起底」,我會覺得,女人,應該只係妒忌,男人去起佢底,我會話呢條友正一豬頭,雖然嚴格來說,你都算係一個對香港人幾有貢獻的豬頭。

唔妥佢起佢底嘅,應該都係一d愛國人士,我假設。咁我想請問呢d愛國人士一個問題:係今時今日咱們偉大的祖國一路高唱「政治同奧運唔好掛勾」的腔調的時候,你將一個人的政見同佢的私生活掛勾,我就真係好想問你一句,你咁樣永無止境咁同國家的政策方向唱反調,「你係咪中國人」唻架﹖雖然,國家的口號廢尤自可,有時自打咀巴又真係唔抵幫,例如那句「同一個天空,同一個夢想」。我成日諗,天空冇錯係同一個,但講到夢想嘛,你中共想「西藏自古係中國的一部分」,但班藏民話唔係,你地點樣同一個夢想﹖又何如我國成日口口聲聲話要和平崛起,但美國好明顯想延續帝國主義式霸權。即係你點樣同一個夢想呢﹖我真係幾有興趣想知道下。

陳小姐的私生活質素,同佢政見的正確性似乎冇乜真接關係,企圖針對佢的私生活而評擊佢政見的人,等如d利用藏獨問題質疑北京成功主辦奧運的能力的人一樣,講來講去,你地都係一家人嘛,駛乜大家鬧來鬧去咁鬼麻煩丫。

政治智慧,冇,可以學,但其實我覺得唔學都唔緊要,呢個世界,能力同紅的程度,其實又係冇乜直接關係的。事實証明,你係一個政治白痴,唔等於你唔會高票當選做議員;twins都係唱歌的白痴,但你不得不承認某程度上佢兩位算係成功的。其實,我覺得俾人知道你鍾意蒲其實冇乜問題,呢個世界去蒲係唔犯法的,你又唔係五十幾歲的高官,唔駛成日自我審查,著衫著到好似中環d OL咁樣黑色一舊舊仲要拿口拿面好似去送殯咁。Come on,後生細女,show下d活力出來,好正常丫,佢唔show quali,你邊有野睇呀。

做人老實d,你係男人唻,就咪咁假,你望住佢d辣身相,唔會突然間孔夫子上身即刻阿彌陀佛四大皆空的,係咪﹖

8 comments:

  1. 其實女仔都鐘意睇女ga,呢個唔係男人嘅專利。=)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 其實本來都幾 buy佢個樣 gar.. 但睇咗Close up 之後興趣減小咗lu...

    ReplyDelete
  4. 係lor, 講政治, 講社會, 唔一定要苦口苦面(如華叔魯迅), 亦唔一定熱淚盈腔叫口號唱進行曲(如糞青), 小背心3點式t-back型男惡女仲吸引, 不過卑萬不要似何來....

    ReplyDelete
  5. snowysoso:

    我都知女仔都鍾意睇靚女呀,我以前識得有fd真係係條街度同我點評江山美人。

    其實佢唔係真係靚,但夠open,呢種女仔男人溝佢唔怕dead air或者好嚴肅。

    篤篤篤撐:

    苦口苦面都唔係唔得,問題係好學唔學,學做岳不群,唉...

    ReplyDelete
  6. 喂,咁話時話啦。呢一type女仔你會唔會娶返屋企做老婆呢?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. 咁我又唔識佢,好難答你啵,娶老婆睇好多野架嘛。

    真係你估買棵菜睇下佢嫩唔嫩就得咩...

    ReplyDelete