15 May 2008

才女

我後知後覺,到今日先知今年中大出左個超班的miss ccba。



評價:身材,欠奉。樣貌,一般,有點稚氣,可以加分。但普通的美女我唔會寫,我會寫佢的原因,係因為如果網上流傳佢的覆歷屬實:

1.會考十優
2.拔尖
3.DGS
4.讀global business
5.GPA 4.0
6.PE拎A
7.田徑隊
8.danso
9.有錢
10.基督徒

我唔覺得拔尖係一個selling point, 讀邊科可以係自己選,有錢唔係大哂,基督徒嚴格唻講我會認為係缺點多過係優點。雖然,I subjectively prone to believe佢唔會同一般嘅基督徒一般見識。

但除去呢四點不論,佢,己經完全打破左鄭小姐十幾年來係我心目中的形象。唔知佢會唔會好似鄭小姐咁對古典音樂有所鑽研,係,就真係perfect。

同埋我想同佢講:「你快點回去火星吧,地球是很危險的。」

震撼實在太大,謹贊文以記之。

6 comments:

  1. 很好很好~! Derek, 你上啦!!

    ReplyDelete
  2. 似中三小妹妹咋, 乜e+ d 大學生o甘小朋友?
    btw, 網上討論左好耐, 論身型, 佢冇可能係田徑隊( 雙腳肌肉都冇舊), 所以有理由相信, 十大elling points , 流料居多。

    不過有個朋友check左, 當年拔尖名單, 的確有呢個名, 只是未能肯定是否相中人

    ReplyDelete
  3. soso:

    吓﹖我都唔識佢嘅,上咩啫。

    篤撐:

    佢如果係拔尖嘅,今年計落應該都係大約十七八歲,小朋友d都唔算出奇。

    ReplyDelete
  4. 話時話,佢叫乜名﹖

    ReplyDelete
  5. 問番個朋友sin, 下次答你

    ReplyDelete
  6. 問番個朋友sin, 下次答你

    ReplyDelete