21 May 2008

考驗

緬甸風災,四川地震,於我心有戚戚,頓覺茫茫人間不知何物。

不知是否受心情影響,這幾天Ipod播來播去都是莫扎特的《Requiem》,對平日的摯愛《The marriage of Figaro》竟然完全提不起興趣。畢竟這種時勢,令我很難對喜劇有代入感。Introitus首段一沉一浮的音符,配上一前一後的步伐,瀟雨連綿,才是憂鬱心情的最好寫照。

但這種時候,還是會有中一女生寫xanga,仍會有人選播《Die Entführung aus dem Serail》或者唱《Halleluyah》,也會有人,認為從好的方面想,地震可以凝聚人心,諦造和諧社會,增強愛國教育,鞏固民族意識,係上天的考驗,等等。

古有百家爭鳴,閣下要說甚麼當然是閣下的自由,我就算想唔尊重都唔可以用泥封住你把口,但說來說去,又帶到了個天上,就有點兒問題。因為如果我係個天,我:

1. 根本唔係搞地震。
2. 就算地震,都唔會震四川呢個出名難出難入嘅地方。
3. 就算震四川,都唔會順便震壞哂d路。
4. 就算震爛d路,都唔會震爛咁多樓。
5. 就算震爛咁多樓,都唔會震學校。
6. 就算要震學校,都唔會揀番學時間去震。
7. 就算揀番學時間,都等d小朋友放lunch或者體育堂去哂操場先震。
8. 就算d學生全部係哂班房,都會搵d枱枱凳凳頂住d石屎等唔會壓親d小朋友。
9. 就算壓親小朋友,都唔會要佢地又要据手又要据腳先至出得番唻。
10.就算要個小朋友据斷隻腳先可以執番條命,都唔會等佢出番唻之後要有人同佢講:「小朋友,你爸爸媽媽己經過身喇」。
11. 就算我真係咁做,都唔會要我嘅信徒周圍同人講,「從好的方面想」,「凝聚人心」,「諦造和諧社會」,「增強愛國教育」,「鞏固民族意識」,最後還很有家教,數典不忘祖,說「這是上天的考驗」。

從好的方面想﹖等如d講股佬壞消息當好消息唱,如果你真金白銀買落去你唱好嗰隻股票度,我至少會敬你係一個言行一致嘅好漢。但如果今日,係香港地震,塌左嘅係你住緊幢樓,死嘅係你嘅父母子女,你可唔可以「從好的方面想」﹖

做人唔好得把口講,你即刻入四川,對住個得五歲,冇左隻腳,冇左老豆嘅小朋友,講「從好嘅方面諗」,「凝聚人心」,「增強民族意識」同埋「係上天俾我地嘅考驗」。你做得出,得,你好本事,就當我呢篇野係廢話。否則,就唔該,唔好再自我安慰,傷身呀。

6 comments:

  1. 医生说没有科学证明自。我安。慰会导致傷身的 :)

    ReplyDelete
  2. 你令我諗起D人會同我講-"唔好唔開心啦~" or "唔好擔心啦~"

    頂!! 我可以冇唔開心又唔擔心嘅話就唔駛同你講啦!!! 我覺得D人同我講"唔好唔開心啦~" or "唔好擔心啦~" 絕對係溥衍又唔經大腦!!!

    ReplyDelete
  3. 不過呢,有時又係 Instead of whining.. should act more positive. 又好似"Secrets of the Millionaire Mind 金句"

    "抱怨時,其實正在吸引更多「爛事」進入你的生命。"

    "如果想改變看得到的東西,先改變看不見的東西。。"

    首先改變想法,然後付諸實行。

    ReplyDelete
  4. 從心理治療來看,
    在創傷之後, 應該要盡量表達負面情緒
    如果下下都要講正面野,
    受傷的人就會潛意識認為表達/發泄負面情緒是錯誤
    就會人為地壓抑了可以治療的傷心/ 痛苦
    扭曲其心理建康。

    不過, 緊跟中央要「凝聚人心」」、「增強民族意識」的宣傳路線者例外。

    ReplyDelete
  5. Clovis:

    你試下做下一夜七次郎,就知傷唔傷身啦,哈!

    素素:

    講「唔好唔開心」唔係問題,但你都要話我知點解我可以開心番先得丫。

    呢個我覺得又唔係想法嘅問題,面對突如其來的不幸,心理上一定係由悲傷,慢慢淡化,一整個過程,邊有得話從好的方面諗就解決﹖等如去坐過山車死話俾自己聽唔驚架唔驚架,小心屈下屈下心臟病發作。

    再講丫,俾著我如果幾歲冇左隻腳,都真係唔知點過埋下半世,唉...

    篤撐:

    完全認同呀。不過中央咁樣政治宣傳,今次我又唔會怪佢,四川乃中國的心臟地帶,自古得巴蜀者得天下,崑崙更被喻為天下龍脈之源,四川地震,等如成個中國心臟病,真係可大可小。

    ReplyDelete
  6. i think tht if this is really a "上天俾我地嘅考驗" or "天谴论“,why not the "天”letting 100,000 people died by "心脏麻痹“ at 2:30pm? like death note.

    一夜七次郎......七次郎何以做。。七夜就可以。。哈哈

    ReplyDelete