05 June 2008

美國民主黨

希拉莉敗局己定,奧巴馬將代表民主黨出選。

這兩個活寶,幾個月前還在罵得不可開交,現在卻互相吹捧了起來。睇住呢兩位仁兄,你馬上就會明白政治現實的一面。

突然間由「兩個只能活一個」變成「朋友」,之前誓神劈願「唔會做副手」,而家就話「會積極考慮」,嗰d幾個月前支持佢地嘅人,會點諗﹖如果我係美國選民,即刻就會將票投俾McCain。翻面快過翻書,我點知你做左總統之後會唔會對現政策﹖點知你會唔會走去同伊朗議和,同北韓「做朋友」﹖

你而家一做黨代表,就change,我點知你如果做左總統,會唔會又Change,Change we can believe in。

係咪真係當選民傻架呢﹖

4 comments:

  1. "係咪真係當選民傻架呢﹖"

    Yes.

    ReplyDelete
  2. 翻面快過翻書,你真係服左佢

    ReplyDelete
  3. 恕我直言﹐你這樣講﹐因為你不了解美國政治﹔也當了美國人跟中國人一樣。

    雖然﹐在某些位﹐他倆斗得有點過了火。但其實影響不深。選民都是跟黨選。支持希拉莉的﹐幾恨奧巴馬都好﹐也不會選McCain的。希拉莉也不想McCain贏的。所以她這樣做也不是虛假或甚麼。美國政治一向都是這樣的了。

    ReplyDelete
  4. 傻啦,我點會怪你直言唔直言。

    係架,咁我又真係未住過美國,好多美國人點諗野其實我係唔知呀。

    或者其實我係唔了解呢d政治家的心態。

    ReplyDelete