14 June 2008

成熟

我自問唔係一個成熟嘅人。

無論你幾大粒,竟然開會之前唔睇定d野,之前開會又遊魂唔聽人講野,然後又係度問番我講過幾次嘅野,再講到好似我好推卸責任咁。事實係係做過嘅兩間公司,都有同事不約而同咁同我講過同一句說話:「Derek呀,即係唔係教你卸膊呀,之但係唔係你應該做嘅野,你千祈唔好唔出聲全部食哂佢呀。」

我越唻越發覺,原來繼續斯斯文文同佢客客氣氣,老虎唔發惡,真係有人會誤會你係一隻病貓。
於是尋日開會,講講下,我黑面。然後用不太禮貌嘅語氣回答問題。這不是我的作風。一路以來我的開會態度都係採取「大家好唻好去」嘅方針。我亦都唔會好aggressive咁challenge人地,因為呢樣野自然會有我老細代辦。

其實我覺得challenge都唔係問題,但永遠你問我野,我會盡量係個會度答(因為我好唔鍾意d野又要拖到下個會),你就永遠都話「開會之後慢慢傾」,又或者求其俾個答案然後話「咁解答到你嘅問題啦﹖」然後我都未話仲有冇問題佢就一輪咀繼續講落去。即係你嗰句野係疑問,反問定係設問句呢而家﹖

結果可能見到我面越唻越黑,老細幫口「其實阿Derek係之前幾個會都講過好多次架喇,個testing scope同張tracking list嘅分別係......」。雖然我其實唔係太鍾意成日要老細幫口,因為好似自己好無能咁,但佢講完呢句,條友即刻識得收聲,不能否認佢講一句嘅效果真係仲快過打針。

還有另一個同事(我地team係3個人同第二條team開會)趁換房嘅時候靜靜雞同我講「冷靜d,唔駛勞氣...」,你放心,黑面唔代表會發脾氣,老細係度我唔會亂唻,正所謂唔睇僧面都睇佛面,我唔成熟,唔代表我係弱智嘅。

我好感激佢俾我嘅呢一句安慰。

--------------------------------------------------------

今日父親節,到叔叔的餐館跟父親食lunch,期間,他兩兄弟不斷談論餐館的前景問題。

叔叔傾完番去做野後,我彈左句俾老豆:「阿嫲生你地四兄弟,四個都係做生意嘅,你叫我正正經經打份工唔好成日諗做生意﹖」

13 comments:

  1. 喂喂~ 工作唔愉快呀? 有我陪你!!
    我個sup响背後插我呀~!!! 好在有人話我知。我星期一要去平反呀~!!!

    ReplyDelete
  2. 我都唔係好夠成熟呀。
    其實...某程度上,總覺得要成熟首先要假。

    ReplyDelete
  3. 咁又未至於唔愉快,係唔鍾意d人收咁多人工但咁唔負責任啫。自己唔留心仲要窒番我轉頭嗰o下興丫嘛。

    ReplyDelete
  4. 係背後插﹖佢點解唔直接話你呢﹖

    ReplyDelete
  5. 佢玩老屈呀~ 明知唔係事實唔會响我面前講。
    我都好唔鍾意d人收咁多人工但咁唔負責任,仲要玩老屈。好彩佢响嗰個老細面前插我,嗰個老細好幫我我先知咋~ 我聽日要同大老細單獨傾傾。佢好有可能响大老細面前都有老屈我。

    ReplyDelete
  6. 我以前在“公用机构”打工时,一开会(与其它team 一起),所有人都“黑脸”,mud 春都黑,让大家有害怕的感觉。 如果你老板无能,就应该有你出声,但老板在,都是等他来吧, 他还是”庄“。

    ReplyDelete
  7. 素素:

    唔對路喎,你老細明知另一個老細同你fd底,點會仲蠢到係佢面前唱你呀﹖你會唔會係你敵人嘅朋友面前唱人丫﹖

    佢兩個會唔會係夾埋架﹖

    蘇記:

    我老細,無能又唔係,不過佢又唔會好幫你咁囉,即係如無必要都唔會做醜人嗰隻。好滑頭架佢。

    ReplyDelete
  8. derek,

    多謝你提點我。不過,佢係冇咁聰明咖,佢有咩唔鐘意就用我個friend底老細講,想分隔我地咁。 佢呢個鬼佬,好鐘意飲酒睇波。我呢個老細唔會"線"我嘅,佢都唔鐘意佢咖,一提過佢就miu 哂嘴咖啦。

    我响呢個鬼佬嘅environment 講嘢唔會好白。我只會同老板講,呢度好多miscommuncation and misconception。如果佢聽到D乜negative feedback,佢應該face to face同我講,我唔想被人accuse 我一D untrue 又唔reasonable嘅嘢。

    ReplyDelete
  9. 但係黑得面多, d人又會話你eq 低, 唔mature...
    最好係用陰力啤佢....

    ReplyDelete
  10. 用陰力啤佢...?? 咁高難度你示範吓啦~

    ReplyDelete
  11. 用陰力啤佢...?? 咁高難度你示範吓啦~
    >>>
    好, 示範比你睇......





    示範完畢 !!!

    ReplyDelete