22 June 2008

記生日

好友生日,6月22日的那位。

我今年終於記得你的生日,那得感謝偉大的facebook。記得幾年前我也曾經記準了閣下的生日,那次要感謝的是ICQ。相比之下,MSN就冇咁體貼喇。

okok,我係早左幾個鐘send個message俾你,我只係記錯左時差,掉轉左加拿大係快香港十二個鐘......

其實都唔係完全唔記得,但總是不記得是6月22,23,24,25定係26,這幾個日期,看起來都是差不多。這不能怪我,記得我第一次問你幾多號生日,你條友仔係點答我﹖

「我...巨蟹座囉」
「咁即係幾多號啫﹖」
「唏,你自己估下啦」

生日都有得估﹖我得閒走去估六合彩好過啦!到最後(真係好後)知道係6月22,但我只記得6月,就不記得22號了。然後我發現,原來,我對男性朋友的生日日期記錄,都是不清不楚,總是差了那麼一兩天,不止生日,連地址都係,上過n次,依然唔記得粉嶺的那位是住14,15定係16樓......

女性(美麗的)倒是清楚得不得了。區小姐是5月18,鄭小姐是3月31,玲小姐係3月21,弦小姐係5月31(拿,我唔係特登唔買禮物架,我係唔為意嗰日係5月31咋),瑩小姐係8月16。剩下的,一係你唔夠靚所以我唔記得,一係你太靚但係我唔知你生日。

當然,妹和爸媽的生日是要拼命記住的,不記得,簡直就是找死(兩位女士會找我拼命)。

外國有位數學天才,其大腦對數字的處理係將圖形同數字連結埋一齊,於是他可以馬上告訴閣下一個二十位的數字是否prime number。我懷疑,我嘅大腦係將數字同美女連結左,但同男性好似有少少loose connection。唔知咁樣對計數有冇幫助。

Anyway,畢業及生日快樂,我期望下年今日依然記得閣下的生日。

盡量啦...

11 comments:

  1. 哈,你都幾貪心,鐘意叻女,又鐘意靚女。不過,係好正常的吧。=)

    喂,咁你係10月的天蝎還是11月的天蝎呢?

    ReplyDelete
  2. 十一月,我是跟木村拓哉同一日生日的

    ReplyDelete
  3. Oh 11/13!! 很天蝎style的天蝎。咁性格同Style似係《Love Generation》裡面的木村多? 還是《Long Vacation》裡面的木村多? or 似係《愛情白皮書》裡的木村??

    我是跟柏原崇(《情書》裡那個靚仔)同一日的!!

    ReplyDelete
  4. Long Vacation啦,我覺得

    你的生日我記住了,不敢有忘。

    ReplyDelete
  5. haha maybe you can add me on facebook. That might help you too ha ha ha search for " snowyso so ". It's up to you. You don't have to add me.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. 《Long Vacation》裡面的木村很好,心地很善良,很為人著想。
    但有時太沈默啦,對著喜歡的涼子都不主動點,很氣人。
    我鐘意Sena佢為咗唔想Minami傷心,所以搶咗幅相嚟食嗰part,好好笑。

    ReplyDelete
  8. I am more than glad to add you as my friend, in facebook and in reality. But I really can't agree to add you because of the remembrance of your birthday, as it is an implicit insult to an honourable and gorgeous lady, you know.

    ReplyDelete
  9. 我覺得一般日本嘅電視劇都好好睇,主線可能會老土,但呢d細節位佢地安排得好好。好睇過香港同韓國嘅,但唔知點解呢幾年少左好多人睇日劇。

    係呀,很氣人,但一唻咁至有劇情,二唻,大部分男仔都有咁嘅性格,怕被拒絕,所以放棄。係人「自我保護」嘅正常心理。

    ReplyDelete
  10. 好啦,我等你add我。
    ................................
    應該係,大部分男仔都怕被"喜歡的"女仔拒絕,所以放棄。很奇怪地,對著"不太喜歡的"女仔又冇問題wo。

    喂喂,之前咁咁先講過----

    "身為男士,多少都要有番咁上下勇氣"
    "智勇雙全先係好男人"
    "我嘅原則係遇大事最緊要抖擻精神,個世界唔難嘅野個個都識做,唔駛我同你做,可以做到其他人都做唔到嘅野,先至係你我存在嘅價值。"

    咁呢D apply唔apply落識女仔度?

    ReplyDelete
  11. Apply 架,不過我唔鍾意太aggressive嘅識女仔方法,又唔係落pub。

    我係鍾意好似sena咁用比較subtle嘅方法,一個男人,會選擇將愛意寄於節節琴音,會係懂得溫柔的男人。

    而,get到的女人,比較聰明。

    ReplyDelete