21 June 2008

思維訓練

這兩天的辯論,令我回想起小時候的思維訓練。

即當年很多學生稱之為「萬惡」的學能測驗。文字推理和數字推理。

文字推理做得不好,因此興趣不大。但數字推理,oh,那簡直是我的樂土,小五暑假的一大本數字推理,很興奮地三日ko(事實上又真係唔難),比起其他同學的苦口苦面,我係越做越快樂,還有嫌少的感覺(嫌文字推理太多),彷彿有歐陽鋒「我不怕毒,毒才怕我」的境界(我直到入大學前都不知謙虛為何物),於是當其他人夏天都到泳池游水溝女的時候,我,做數(當然而家係後悔死)。

思維訓練,就是由那個時候一點一滴積出來的。所以現在學能測驗取消,我覺得,個問題唔係測驗本身,而係學校同家長都太緊張,以致將這個邏輯訓練正面的一面沒殺掉,其實很可惜。

好了,到小六,就真係十分挫敗。文字推理一向沒有甚麼期望,那還罷了。那個數字推理,一份五十條,一個學期總共測十次驗,每次都全班最高,永冇低過四十的。很了不起,是不是﹖豈知隔壁班的那位女王陛下,永遠傳來的成績都係49,49,49,49,49,49,49,49,49,49這個令人吐血的series。即係點﹖即係擺明「每次我都拎滿分好似太串丫,拿,攞少一分,等你地有機會追過我囉」。但我對心中愛慕的女生(簡直係人中之鳯),豈能心生怨恨﹖於是唯有自己心裏納悶(幸好那時還不會罵髒話)。畢竟一個小學男孩子如果連數學都好唔過人(其他更加唔在講,尤其遇著這種萬年不出的怪物),你憑乜野追人﹖

現在想來,當然白痴,個女仔冇樣好過你,係你面前邊有尊嚴﹖你又鍾意佢d乜﹖可恨香港的教師,永遠都要你作嘅係類似「中學生應否談戀愛」的無聊題目,而當你想進一步研究「中學生應如何談戀愛」的時候,「stop!」,咁即係唔應該啦。

而家諗番,真係浪費大好光陰呀。

7 comments:

  1. 嘩!! Derek 嘅初戀呀~~~~~
    喂喂,小六??
    你鬼馬囉,人仔細細就暗戀隔壁班女同學。哈~
    咁你嗰時應該係--"小學生應如何談戀愛"

    ReplyDelete
  2. Siu Siu Dai Lik:
    nei ho ma
    sik ng sik duk ngoh nei d kwong tong ping yam ah

    ngoh hok nang chaak yim do ho go fun ga wor

    ReplyDelete
  3. 素素:

    正確唻講係小三...我小二己經識佢。不過我又覺得,我嗰陣鍾意佢,非常正常,絕對唔算早熟。我對d十八般武藝嘅女仔,特別上心。

    其實,我覺得真係應該教下,尤其而家d小學生咁早熟。我講樣好笑野俾你聽,有次我係以前小學唔小心撞到個小學生:

    我:「sorry呀」(面帶微笑)
    佢:「你咁就想算數呀﹖」
    我:「......你係咪想同我打交丫咁﹖」

    我失笑,你矮我兩個頭呀弟弟

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 七十:

    「小小大力:
    你好嗎
    識唔識得我呢d廣東拼音呀

    我學能測驗都好高分架喎」

    有冇譯錯﹖你去遊埠冇得打中文呢﹖

    玩得開心嘛﹖

    ReplyDelete
  6. 我都對有才華的男生有好感,又不需要十八般武藝嘅。 但一定要精一樣,係要好強嗰隻,勁到去嚫比賽都攞冠軍就最好啦~ haha

    攪笑wo!!! "你係咪想同我打交丫咁﹖" 哈,咁佢點答你???!!

    吓次有個嚫仔撞到你,你咪兇返佢話:「唔緊要,賠錢啦!」

    ReplyDelete
  7. 佢睥左我一眼之後走左啦,佢都唔係傻嘅。

    ReplyDelete