15 September 2008

飯局後記

同一個飯局,係窒我矮之前,那個女人還有以下這句金句,佢同我媽講:

「哎呀,你個女真係似足你架,一樣咁珠圓玉潤。」

我當時聽到心裏面打左個突,呢句野你俾我個妹親耳聽到﹖南角道pie姐唔抄刀斬你我跟你姓咯。而你係我媽面前講呢句野,你又估下我妹會唔會知丫拿﹖

然後,你得罪我個妹﹖我個妹三歲之後我就冇再敢挑釁佢喇。再講,佢而家咁樣叫肥,咁你就真係叫豬啦。

我諗佢真係黐左線。

7 comments:

  1. Anonymous2:37 AM

    你咁講你妹妹,我立即想到"買棺材吾知訂"...

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:25 AM

    hahaha 那個女人其實係你邊個? 南角道pie姐? 咩意思? =D

    ReplyDelete
  3. 我覺得真係太過份喇!俾著係我我一定唔忍佢!

    ReplyDelete
  4. 「珠圓玉潤」在上了年纪的人心目中, 严格来说是褒意来的, 只是现今扭曲了的社会美感价值观下, 变成了贬意. 所以要研究那個女人的说话是褒是贬, 还是需要多些资料来判定.

    那個女人究竟几多岁呢?

    ReplyDelete
  5. 唔駛諗, 呢種人,
    飲完荼, 推Q佢落樓梯LA~~~

    ReplyDelete
  6. well...

    咩事﹖其實我都唔知發生乜事,但照計冇見十幾年我都應該冇乜機會得罪佢地兩個。

    珠圓玉潤係咪褒意﹖話我矮點睇都唔係喇掛,我都係O哂咀。

    推落樓又唔駛咁嚴重,做人文明d,一槍打爆佢個頭俾個痛快佢啦,上水屠房都講安樂死啦而家。

    ReplyDelete