15 September 2008

EQ

"Never let anyone know what you're thinking." (from Godfather III).

俾人當面挑撥應該怎樣做﹖你應該廢盡心思掩飾你心中的情緒,和一切可能暴露你的心情的肢體動作,而不是思考如何反駁。習慣是需要花時間來養成的,要在辦公室多多練習。學校會教你知識,但老師從來不會教你如何控制你的EQ,這就是所謂的工作歷煉。

周六,兩位移民左加拿大十幾年的親戚回港,相約到美心飲茶款待。兩位同家父母有何恩恩怨怨其實我是不太想干涉的,但大家知唔知呢條友講乜﹖佢同我講:

「丫,你真係幾似你阿媽架喎,一樣咁矮。」

我自問就真係好少會話女人做八婆,在我手上有這個名銜的女人真是屈指可數,但呢條友,我真係想同佢講:

"Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches?"

我在心裏諗完這句Joker的對白,然後繼續食蝦餃飲龍井,美心的龍井茶葉偏苦,少了點甘甜的味道。番工兩年養成的習慣,是面對這種情況,嘴角都會上翹,然後再用雙眼死死地盯著對方。

"Now I see the funny side. Now I'm always smiling"我這麼喜歡Joker這個角色是有原因的。

「你梗係成日掛住打機唔做運動啦。」

這次我跟自己說:Why so serious, son?,然後繼續飲茶,都廢事啋佢。呢個世界真係有人幾十歲個腦囪都未關埋。

唉,我都係忍唔住要係度發洩下。

6 comments:

  1. Anonymous6:10 AM

    你吾係俾面你雙親,都吾會應酬呢啲人啦,所以我都己經吾會出現呢啲場合

    ReplyDelete
  2. 嘩~佢都幾有口德wo.. ha

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:41 PM

    尼種人,真係“有”教養!!!!!拖出去把耙都得窩!

    ReplyDelete
  4. short架d人真係

    ReplyDelete
  5. 你真係好修養wor

    ReplyDelete
  6. 好修養﹖我死忍架咋。係公司忍慣...

    ReplyDelete