11 May 2009

母親節

要我未找到另一份工作時就辭職不幹,別說是現在這種時勢,就算是兩年前一片歌舞昇平,這種行為,亦實在不合我的作風。但繼續忍受現在公司裏的運作方式,又實在有點吃不消。

要給評語的話,就是「混帳」二字。

於是母親節,我就送給了老佛爺這份大禮:

「媽,如果英國有學校收我,我唔做份工得唔得﹖」
「吓﹖梗係唔做啦,唔係你點讀書呀﹖」
「我意思係......即刻唔做喎。」
「吓﹖點解呀﹖」

仲要問點解﹖唔通之前嗰份我會無端端話唔做咩。

7 comments:

  1. where do u wanna go to England?
    Cheer up mate!

    ReplyDelete
  2. 你就好, 可以諗去讀書...

    ReplyDelete
  3. 仲好講,遲左報,而家收唔收都成問題。而且仲要俾定留位費科大。

    幾鬼肉赤。

    ReplyDelete
  4. 哦? 即刻唔做? 有无一个月通知吖?

    ReplyDelete
  5. 話口未完就俾人炒左=.=

    ReplyDelete
  6. 我個樣似講笑﹖

    ReplyDelete