10 December 2007



很抱歉,那篇葛福臨佈道會,我是決定不post了。原因係無論我措詞如何浮華,只要我係show disapproval,基督徒們應該都唔會好appreciate佢。咁,唔post篇野我又唔會死。

唉,浪費哂d時間......我又實在唔係好甘心,大拿拿打左五千字呀頂......

嗯......不如咁啦,如果邊個有興趣既就留言我email俾你啦

That's just a kind of concession

1 comment:

  1. Anonymous9:25 AM

    我是路人,很有興趣看你寫的東西,謝謝啦~
    gttning@hotmail.com

    ReplyDelete