14 August 2008

捷毛的反証

女士都喜歡有長長的眼捷毛,是不需要懷疑的。

這從我身上可以看得出來。

話說我從小眼捷毛就很長,但家中另外兩個女人(媽+妹)的則較短。而根據女士社會一直奉行的「文人相輕」法則(即就算佢地幾羨慕你幾想好似你咁,講到出口都只會變成批評,例如話一個瘦嘅女人得排骨,一個大胸的女人似乳牛,等等)。於是擁有長眼捷毛,得到的評價是:

「d眼捷毛咁長,一睇就知佢懶到出汁啦。」

當一個女人批評你的外表,你應該先思考她的動機,到底是出於厭惡,還是妒忌。這很明顯是後者,因為「懶」,同長眼捷毛是毫無關係的。

我懶因為我夠聰明唔駛溫書都pass,點解你唔講話長眼捷毛表示聰明﹖

所以由此可以反証,女士是喜歡長眼捷毛的。

但你要明白,我係一個男人,男人的賣點,永遠都不是那一排眼捷毛。你幾時有聽過人咁講:

「佢d眼捷毛好長,好man呀~~~」

就算俾你聽到,你都只會懷疑呢個女人係黐線的。

帶眼鏡的時候就更加無奈,因為會頂眼鏡。我又不敢修剪,因為聽說會「倒生」,到時就手尾長。每次妹聽到我這個評語,就會:

「妖!」

其實頂眼鏡的感覺是很難受的,像...

算了,這個比喻太不雅。

11 comments:

  1. >> 其實頂眼鏡的感覺是很難受的,像...

    到底係似咩呢?好想知道呀。

    ReplyDelete
  2. 頂眼鏡?
    有冇o甘長ar ?

    ReplyDelete
  3. 男人卖的是canada hair

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:16 PM

    蘇記你使唔使咁抵死先?

    笑死我!

    ReplyDelete
  5. elizza:

    那種感受,女人永遠感受不到...

    篤:

    我呃你有錢分架咩=.=

    蘇& hana:

    Canada hair即係乜﹖

    ReplyDelete
  6. 我呃你有錢分架咩=.=
    >>>
    我講你個比喻ar
    kakaka.....

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:13 AM

    像抹車頭玻璃的水撥?
    好難想像到似咩喎。

    ReplyDelete
  8. Anonymous3:07 AM

    邊個話淨係男人先感受到,有時女人著高跟鞋都頂腳趾架。

    ReplyDelete
  9. Anonymous3:07 AM

    邊個話淨係男人先感受到,有時女人著高跟鞋都頂腳趾架。

    ReplyDelete