15 August 2008

代唱與魔術

奧運那位小女孩是否應該找代唱的問題,其實並不複雜。

因為這根本不是一條是非題。事實上這個世界並沒有純粹的是非問題,有的只是情緒問題。

而且實在沒有必要將它延伸到甚麼大國崛起,係人都知係場show之類的問題。其實,兩個字就可以概括:

假狗

你話可唔可以接受﹖

女人,當然會話可以接受,不然市場上不會有一種叫「魔術胸圍」的產品。

「你估我帶d咁嘅野係俾自己睇架,俾你地d麻甩佬睇之嘛,成日望住d鬼妹眼都唔眨」

對女人來說,「費盡心思,呈現最美好的一面給大家」,是天經地義的事,而且非常值得鼓勵,及同情。女人總認為這樣做是表現女性動物大愛無私的行為。是糟蹋自己,取悅他人。

「我為自己架而家﹖你知唔知帶d咁嘅胸圍好逼架﹖」

男人呢﹖當然是不可以接受,不然市場上就會有一種叫「魔術底褲」的產品了。

男人很明白,要令一個女人滿足,是不應該不斷提升她對你的expectation,而應該降低佢。一個大話,要講,就講一世。那男人為甚麼不願說這種大話,原因就很明顯了,因為全天下的男人見到每個女人,都會先假設她是能夠揭穿這個大話的人。

因此這種大話可免則免。

所以下次閣下如果有幸聽見有男人覺得北京奧組委找代唱是很正確的,那麼作為女士的你就應該小心,因為:

1. 一個支持造假的男人是否信得過,閣下自己心中衡量吧。
2. 我會合理懷疑他平日上街,褲浪裏是否收有一條在city super購買的德國法蘭克福腸。

8 comments:

  1. 好掂喎你。;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 我會quote 你呢個比喻ka~~~

    ReplyDelete
  4. 嗚嗚~ 大力哥哥, 俾次機會我啦, 我都係收理條中國紅腸..

    我句slogan, 都係貪押韻咁啫..

    好, 講番我嘅意思:
    如果係講小朋友果單, 我會話唔好, 因為對小朋友有心理影響.

    如果講腳印煙花, 我會覺得無問題, 因為特技效果可以加強個show嘅精彩度, 人人睇得開心. 係真又好係假又好, 對人有無負面嘅影響?

    如果有人諗都唔諗就話造假唔好, 並將中國以往造假嘅事一次過數番晒出嚟嚟個大算帳, 咁又係咪合理? 我覺得唔係咁囉, 所以我先寫幾句搞吓爛gag..

    ReplyDelete
  5. 雲:

    多謝

    篤:

    ok

    鶴:

    咩呀,我又冇話你搞gag...

    同埋,喂,我呢篇半講笑架咋,雖然活塞男之後,我都唔敢好有信心咁話冇人會低能到放條腸入褲度...

    我覺得腳印煙花唔係假唔假嘅問題,而係無聊,即係北京班傻佬自己俾位人入囉...救番都哂醫藥費

    ReplyDelete
  6. 喂,咁整容嘅女人呢? 一世大話? =D hahaha
    咁好多男人都接受到韓國美人 ....

    ReplyDelete
  7. 漢族小朋友扮各族小朋友果單野,
    先離譜

    一個代表國格既大show
    竟然有o甘多單野,
    真係家門不幸

    ReplyDelete
  8. 素素:

    整容你起碼俾我睇到你有個heart嘛,即係,你有打算呃我一世囉,咁我就算知道左,條氣都順d丫。

    係咪咁講﹖

    篤:

    都唔理得咁多喇。

    ReplyDelete