08 October 2008

再講雷曼

1. 呢個世界,最惡,唔係有錢人,亦唔係窮人,而係唔見左錢的有錢人。

2. 呢個世界,低回報等於低風險。於是日後如果閣下有幸要跳樓,死左之後你就可以大條道理同閻王講「喂,我跳樓咁低回報唔係應該好低風險架咩﹖乜而家搞到死左架﹖你好快d賠番條命俾我呀!」

3. 同理,高風險等於高回報。理論上食煙會引致肺癌,高風險行為理應有高回報,但政府唔係大家係公眾室內場所吸煙,即係阻礙市場正常運作,阻人發達,尤如殺人父母,各位吸煙人士應該同埋d買左迷你債券的人士一齊去特首辦遊行。

4. 有written contract的出現係因為口講無憑,而家推翻份contract你話係因為口頭誤導,到錄埋音你都仲可以話人地手頭誤導,咁以後不如簽contract好似差館落口供咁全程錄影好唔好﹖

咁要份contract唻做乜呢﹖

5. 假設結構性投資產品要專業人士才能完全了解,那麼可能性有二,如果銀行職員完全睇得明份野,咁佢一定會完全解釋哂份野俾你聽,因為反正你聽唔明但又會照買,咁唔存在欺騙成分。如果銀行職員本身都唔識,咁佢為左說服你,就會將一大堆投資abc兇你,煩到你問一句「咁即係賺到幾多呀哥哥仔﹖」「視乎市況而定啦,以而家的市況每年平均有二至三十厘的利潤架。」然後簽字落實,即係你依然係聽唔明。

而如果d迷你債券真係咁搵笨的話,咁樣一,如果你睇得明份野,你肯定唔會買,你會買,表示你睇唔明份野。

所以簡單唻講,一單迷你債券的deal只有百分之五十的機會係銀行職員有責任,但百分之百係個買家的責任,咁,點解銀行要賠俾你﹖

6. 老實講句丫,一年前話你知雷曼執笠你d錢會冇哂,你會唔會照買﹖問心啦。

7. d議員去幫班財主問銀行攞錢係為選票,你曾蔭權又唔駛選舉,埋乜鬼堆啫﹖

8. 如果我係d議員,就會同班財主講,你想我幫你地爭取,得,成功之後四成歸我。你估佢地肯唔肯落塔丫拿﹖我估會。

1 comment:

  1. 民建聯話要政府包底, 嚇得曾俊華即刻澄清, 叫做幫民建聯止左血。

    ReplyDelete